Canada-Norwich.reismee.nl

Bijna...

Lieve mensen,

Bijna is het zo ver.. morgen hoop ik te vertrekken; de lange reis naar Canada te maken! Alle voorbereidingen zijn getroffen en ik hoop dat ik alles bij me heb. Wat was het nog lastig om niet boven het maximale bagage gewicht te zitten.. Nu hoop ik nog even een korte nachtrust te hebben en dan zal ik vroeg in de ochtend naar Schiphol vertrekken. Wat heb ik lang naar dit moment toegeleefd! Nu wordt het toch wel heel spannend allemaal. Ik zal blij zijn als ik veilig in Canada ben aangekomen!

Wink
Het is ontzettend leuk om te merken dat veel mensen om me heen het leuk vinden om mijn reis te volgen. :) Ik hoop ook zo snel mogelijk een nieuw bericht te posten, maar dan niet meer vanuit 'Holland'...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!