Canada-Norwich.reismee.nl

Home again!

Daar ben ik dan weer.. terug in Nederland! De reis liep opnieuw best voorspoedig. Door Mike werd ik afgezet op het vliegveld van Toronto. Daar stond ik dan weer.. voelde me net een klein meisje op zo'n groot vliegveld, maar gelukkig scheelde het een hoop dat ik een goede herinnering had aan de heenreis. Tijdens het inpakken had ik geprobeerd zoveel mogelijk in mijn handbagage te stoppen om mijn ruimbagage het juiste gewicht te laten zijn, maar wat bleek nu.. had ik zo mijn best gedaan, was mijn handbagage veels te zwaar en moest ik echt wat overhevelen naar mijn ruimbagage. Gelukkig hoefde ik geen extra geld te betalen. Ik denk dat ik ook wel een klein beetje gematst werd, omdat het vliegtuig zelf lang niet gevuld was. Ik had twee lege plekken aan beide kanten van mij en zowel voor als achter mij waren een hoop lege stoelen. De vlucht verliep dus heel ontspannen en rustig! Het voelde bijna alsof ik gewoon een business-plek had geboekt. ;-)

Gisterochtend kwam ik ruim op tijd aan en stond pa op me te wachten! Het is heerlijk om weer in Nederland te zijn. Iedereen is benieuwd naar de verhalen en ik merk nu ineens dat vier weken toch wel heel lang zijn. Ongemerkt keek ik steeds naar buiten of er sneeuw lag. Dat was wel even omschakelen; het is een stuk warmer hier! Met de jetlag valt het ook (nog) mee. Gelukkig maar, want morgen mag ik gelijk weer aan de bak voor werkplekleren! Nu nog verslag en onderzoek afmaken van deze weken hier in Canada en dat kan ik deze hele mooie, geweldige en inspirerende periode afsluiten! En psst, stiekem miste in Canada vanochtend al.. aan niemand doorvertellen, want dan denkt iedereen dat ik terug wil. ;-)

Reacties

Reacties

Hanneke

Welkom in Holland! Enne... Ik denk dat we stiekem hetzelfde missen... ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!